اس ام اس عاشقانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 21 ارديبهشت 1392
بازدید : 2511
نویسنده : یوسف

 

سری اس ام اس عاشقانه

.

.

.

تا می رود خشک شود عرق قلبم

دوباره نامی از تو

وبازهم تب می کند قلبم

.

.

 

 

اس ام اس عاشقانه جدید

 

.

.

خنده دار است ، نه ؟ !

که تو هی مرا دور بزنیو من دلم را خوش کنم

که در محاصره ی تو هستم

.

.

 

جدیدترین سری عاشقانه جدید

.

.

پــــلاک کوچـــه ،

حتی آدرس خانه ام را عـــــوض کــرده ام

چه فایــــده ، یــــاد تودر پــــرت تــــرین خیـــابـــان های این شـــهــــر

هـــم مرا به راحتی پـــیــــدا می کـــنـــد

.

.

 

مسج عاشقانه

.

.

یادت پرچم صلحیست میان شورش این همه فکر

.

.

 

اس ام اس عاشقی

.

.

به گمانم یادت پنجره احساسم را میکوبد،

چرا که در دلم هوای دلتنگی بپاست

.

.

 

پیامک عاشقانه اشعار عاشقانه

.

.

باور کن خیلی حرف است

وفادار دست هایی باشی

که یکبار هم لمسشان نکرده ای

.

.

 

اس ام اس عاشقانه جذاب و جدید پیامک عاشقانه 2013

.

.

همه ماهر شده اند

یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد !

اما من …

ناشیانه به یک نفر دل میبندم

هزاران بار

.

.

 

حرف های عاشقانه عاشقانه ترین شعر

.

.

گفت به درد هم نمیخوریم

اما اوهرگزنفهمید من او را برای دردهایم نمیخواستم

.

.

 

 متن عاشقانه کوتاه

.

.

بی شک کپی رایت راخدا رعایت کرد

وقتی تو رابی همتا آفرید

.

.

 

 اس ام اس و متن عاشقانه جدید

.

.

هیچ کجا هم جاییست !

همانجاییست که بی تو میشود بود

.

.

 

 اشعار عاشقانه  sms جدید عاشقانه

.

.

چه فرقی می کند

آن سوی دنیا باشم یا فقط چند کوچه آن طرف تر…؟!

پای عشق که در میان باشد دلتنگی دمار آدم را در می آورد

..

 

 مسج عشقولانه  sms asheghane

.

.

آنلاین که میشوی

انگشتانم به لکنت می افتند

.

.

 

اس ام اس عاشقانه مسج عشقولانه

.

.

بیگانه شدی دوست

حرفی و حدیثی و کلامی بفرست

ما را نه در این غمکده عمری باقیست

تا خرده نفس هست پیامی بفرست

.

.

 

 اس عاشقانه sms عشقولانه

.

.

 

کاشکی خبر نداشتی دیوونه ی نگاتم

یه مشت خاک ناچیز ، افتاده زیر پاتم

کاشکی صدای قلبت نبود صدای قلبم

کاشکی نگفته بودم تا وقت جون دادن باهاتم

.

.

 

  اس ام اس ویژه عشق و عاشقی اس ام اس های عاشقانه زیبا

.

.

سخت استف راموش کردن کسیکه با اوهمه چیز

و همه کس رافراموش می کردم !

.

.

 

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید

.

.

گاه گاهی یادم کن

نترس تنهاییم واگیردارنیست

.

.

 

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید

.

.

به سلامتی تنهایم

که هروقت بهش خیانت کردم بازم اومد سراغم

.

.

 

اس ام اس عاشقانه جذاب و زیبا

.

.

اون نگاهی که گوشه اش یه قطره اشک برق میزنه

به اندازه ی تموم حرفای دنیا سنگینه

.

.

 

اس ام اس و متون عاشقانه جدید و زیبا

.

.

پیله کرده ام به تو !

نمی دانی پروانه شدن در آغوشت چه عالمی دارد !

.

.

 

اس ام اس ویژه عشق و عاشقی

.

.

گره بزن

ازین گره های کورکه بختِ مرا به روزهای شومِ بی تقویم می بندند،

من این نحسیِ بی تو را کجا دَر کنم؟

.

.

 

 اس ام اس و جملات عاشقانه جدید اس ام اس معشوق 

.

.

اغلب فکر میکنیم اینکه یاد کسی هستیم

و با خاطره ی کسی زندگی می کنیم ،

منتی است بر گردن او

غافل از اینکه اگر یاد کسی هستیم

این هنر اوست ، نه هنر ما

.

.

سلام به اون عزیزی که ، فاصله ها باهاش دارم

تو دفتر خاطره هام ، خاطره ها باهاش دارم

آرزوی دیدن اون ، صورت زیباشو دارم

آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم

.

.

.

یه “دوستت دارم”هایی هم هست …میدونی دروغه ها …

ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه …!

.

.

قلبم راعصب کشى کردم!

دیگرن ازسردى نگاهى میلرزد ن ازگرمى آغوشى میتپد

.

.

.

مرا که هیچ مقصدی به نامم…و هیچ چشمی در انتظارم نیست را ببخشید

که با بودنم ترافیک کرده ام .

.

.

.

قدیم ندیما گفتن :

برای کسی بمیر که برات تب کنه !

قدیمیا چه پر توقع بودن !

من برات میمیرم ، خدا نکنه تو تب کنی

.

.

بزرگترین روانشناسان دنیایند

دو چشمت !!

این قدر که امیدوارم می کنند به زندگی

.

.

.

جان فدای آن که یادم میکند / یاد او هر روزه شادم میکند

مهربانی های او شیرین شکر / با مرامش کیش و ماتم میکند

.

.

من

تو

او

ما

حتی بین ضمایر هم او بین ما فاصله انداخته !

.

.

.

هندزفری تغییر صدا

الکترو اسموک

جوک جدید

خرید شال عشق

فروشگاه اینترنتی

چای لاغری دکتر سینا





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس جدید , اس ام اس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: sms asheghane , sms برای دوست , sms جدید عاشقانه , sms عاشقانه , sms عشقولانه , sms فروردین92 , اس ام اس , اس ام اس برای عشق , اس ام اس جدید عاشقانه , اس ام اس دلتنگی , اس ام اس دوستی , اس ام اس عاشق , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه 2013 , اس ام اس عاشقانه 92 , اس ام اس عاشقانه انگلیسی , اس ام اس عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه جدید فروردین , اس ام اس عاشقانه جدید فروردین ماه , اس ام اس عاشقانه جدید فروردین ماه 92 , اس ام اس عاشقانه جدید و زیبای فروردین 92 , اس ام اس عاشقانه جذاب و جدید , اس ام اس عاشقانه جذاب و زیبا , اس ام اس عاشقانه زیبا , اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید , اس ام اس عاشقانه غمگین , اس ام اس عاشقانه فروردین 92 , اس ام اس عاشقانه فروردین ماه 92 , اس ام اس عاشقی , اس ام اس عشقولانه , اس ام اس عشقی , اس ام اس فروردین , اس ام اس معشوق , اس ام اس های جدید عاشقانه , اس ام اس های عاشقانه زیبا , اس ام اس های عاشقانه زیبا و جدید , اس ام اس های عاشقانه فروردین ماه 92 , اس ام اس و جملات عاشقانه جدید , اس ام اس و متن عاشقانه جدید , اس ام اس و متون عاشقانه جدید و زیبا , اس ام اس ویژه عشق و عاشقی , اس عاشقانه , اشعار عاشقانه , جملات زیبا , جملات زیبا عاشقانه , جملات عاشقانه , جملات عاشقانه انگلیسی , جملات عاشقانه زیبا , جملات عاشقانه کوتاه , جملات کوتاه عاشقانه , حرف های عاشقانه , حرفهای عاشقانه , دوبیتی عاشقانه , زیبا , زیباترین , زیباترین جملات , زیباترین جملات عاشقانه , شعر عاشقانه , عاشقانه , عاشقانه 91 , عاشقانه ترین , عاشقانه ترین اس ام اس , عاشقانه ترین جملات , عاشقانه ترین شعر , عاشقانه ها , عشق , متن عاشقانه , متن عاشقانه کوتاه , متن های عاشقانه , مسج عاشقانه , مسج عشقولانه , مسیج جدید , پیامک , پیامک عاشقانه , پیامک عاشقانه 2013 , پیامک عاشقانه 92 , پیامک عشقولانه , کلمات عاشقانه ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اس ام اس جدید عاشقانه sms

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس ام اس جدید و آدرس www.smsjadid.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 338396
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com